VMP Oyj: VMP:n vuosikertomus vuodelta 2018 julkaistu

VMP Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu tänään. Vuosikertomus sisältää kuvauksen VMP:n liiketoiminnasta ja strategiasta sekä esittelee vuoden 2018 kohokohdat.

Vuosikertomus sisältää myös yhtiön 28.2.2019 julkaiseman hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen 31.12.2018 päättyneeltä tilikaudelta. Toimintakertomuksen osana on myös selvitys muista kuin taloudellisista tiedoista.

Vuosikertomus on julkaistu VMP:n verkkosivuilla osoitteessa https://www.vmpgroup.fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/.

VMP Oyj

Juha Pesola, toimitusjohtaja,
puh. +358 (0)40 307 5105

Pauliina Soinio, vt. talousjohtaja,
puh. +358 (0)40 307 5007

Hyväksytty neuvonantaja: Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, puh. +358 10 546 7934

VMP on suomalainen henkilöstöpalveluyritys, joka tarjoaa kokonaisvaltaisen valikoiman henkilöstövuokrauksen, rekrytoinnin ja organisaation kehittämisen sekä itsensätyöllistämisen palveluita. VMP:n tehtävänä on auttaa yrityksiä ja ihmisiä menestymään muuttuvassa työelämässä. VMP palvelee asiakkaitaan Suomen lisäksi Ruotsissa ja sillä on rekrytointipiste Romaniassa. VMP-konserniin kuuluvat VMP Varamiespalvelu-, Voima-, Enjoy-, Extraajat-, Personnel- ja Eezy-brändit.