Avoin työpaikka: Myyntireskontranhoitaja

Viihdytkö ihmisten lisäksi myös numeroiden parissa ja ymmärrät, että desimaalimerkin paikalla on merkitystä? Entä viihtyisitkö työyhteisössä, jossa työt otetaan vakavasti, muttei ollenkaan totisesti? Jossa välillä venytään, autetaan usein kaveria – ja nauretaan paljon! Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme

Myyntireskontran hoitaja

Kykenet työskentelemään itsenäisesti, et vierasta uusia järjestelmiä, olet tarkka numeroiden kanssa ja pyörität mieluummin Exceliä kuin peukaloitasi. Aiempi kokemus vastaavista tehtävistä on eduksi, mutta vielä tärkeämpää on vastuullinen asenne, halu aidosti auttaa asiakkaitamme sekä kyky ja halu oppia uutta.

Päivittäisen myyntireskontran hoidon lisäksi vastuullesi kuuluu muun muassa kulukuittien käsittely, kuukausiraporttien tuottaminen ja asiakaspalvelu. Työtä pääset tekemään mielettömän kivassa, värikkäässä työporukassa, kodikkaalla toimistolla Helsingin Hakaniemessä.

Tehtävä on kokopäiväinen, mutta määräaikainen (vanhempainvapaan sijaisuus). Se alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä ja kestää vähintään vuoden 2020 toukokuun loppuun.

Lähetä CV:si ja palkkatoivomuksen sisältävä hakemuksesi Saija Hellsténille osoitteeseen saija.hellsten@eezy.fi viimeistään 14.1.2019. Mahdolliset kysymyksesi tehtävästä voit lähettää sähköpostitse em. osoitteeseen.

Eezy Osk on vuonna 2008 perustettu laskutuspalvelu, jonka kautta voi toimia itsenäisesti ja yrittäjämäisesti ilman tarvetta perustaa omaa yritystä. Palvelumme mahdollistaa työn laskuttamisen ilman yrittäjän paperisotaa. Se on helpompi, ja usein myös edullisempi vaihtoehto omalle yritykselle. Palveluumme on rekisteröitynyt noin 25 000 käyttäjää. Asiakaskuntaamme kuuluu eri alojen ammattilaisia hevosenkengittäjistä yliopistoprofessoreihin, satunnaisesta sivutoimisesta laskuttajasta täysipäiväiseen, jopa muita eezyläisiä työllistävään toimijaan. Helsingin toimistollamme palvelemme asiakkaitamme 20 asiantuntijan voimin sekä neuvontapisteissä ympäri Suomea. Eezy on osa VMP-konsernia